
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nazwę banku i numer konta bankowego do zwrotu, wskazanie produktu i przyczyny zwrotu/reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady. Proszę dołączyć do paczuszki paragon.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację proszę o przesłanie takiej informacji w formie mailowej, a następnie proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Marta Franczyk
Pienista 42A/15
94-109 Łódź
Istnieje możliwość zwrotu paczkomatem InPost - proszę napisać do mnie wcześniej mail.
paczkomat - LOD07APP Pienista 35 Łódź