Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nazwę banku i numer konta bankowego do zwrotu, wskazanie produktu i przyczyny zwrotu/reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady. Proszę dołączyć do paczuszki paragon.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację proszę o przesłanie takiej informacji w formie mailowej, a następnie proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem/kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Marta Franczyk
Pienista 42A/15
94-109 Łódź

Istnieje możliwość zwrotu paczkomatem InPost - proszę napisać do mnie wcześniej mail.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon/fakturę.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl